Västkusten here i come! :D

2010-07-18, 23:16:03 / Kategori: Vanligt snack :)
hej alla söta bloggläsare!:)Imorron drar jag med Familjen till Västkusten eller grundsund men deet ligger på västkusten;P
och om ungefär en vecka kommer lilla Emelie :D
vi kommer ha det BÄST! :D lovar er masa bilder ;D
är verkligen happy face just nu:) som ni kanske märker på alla smilisar :P
Kommer iaf kunna blogga där, men får se hur mycket har ju massa annat för sej, eller kanske inte första veckan, men sen när Emelie kommer så:D
Nu ska jag packa det allra sista, och sen drar jag på förmiddan så vi ses senare i veckan ;D
pussar<3


haha oseriös bild ;D


hamnen i grundsund, tagen från google för jag hittar inte bilderna från grundsund men jag
har faktiskt varit på den här hamnen flera gånger ;D


Wedad :D

heeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Saknar dej enormt mycket och de andra fyra oxa :)

Hoppas du kmr ha det underbart i vastkusten sa ses vi nar du & emelie kmr hem :D

ha det fint! <333333



2010-07-20, 13:34:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?