glass & bada!

2010-07-23, 17:21:33 / Kategori: Johannas foton :)
hejsan hoppsan alla!:)
Kom för ett tag sen hem från stranden:) det var skönt i vattnet men blåsigt när man väl kom upp:P
Idag inann jag badade så gick vi ner till den mysiga hamnen och köpte glass, jag åt en calippo cola:)
Sen tog jag lite bilder ni kommer få ta del av längre ner i inlägget:)
Imorron blir det kanske båt till nån mysig holme om det är fint väder B) Annars vet jag inte vad vi ska göra:P
Om typ 2 dagar kommer Emelie hit:D det ska bli så kul!<33333
Nu ska jag fortsätta att roa mej med datan, för det finns inte så mycket att göra när varken en kompis eller min syster Jennifer. 
Här kommer lite bilder från hamnen och från stranden:)




Leo Tyra & Noel:)






Leo, Tyra, Noel, Elsa & jag

 ses<3

Ottilia<33

Fina bilder!:D Kramar<333333333



2010-07-23, 23:17:41 URL: http://lockiga.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?