båt :)

2010-07-21, 23:20:50 / Kategori: Johannas foton :)
hello!:)t
just nu sitter jag och chattar med Emelie:) Idag var det fint väder så vi drog ut med båten till en mysig holme och solade & badade:) sen skulle vi till gullholmen för att köpa en jätte glass! med 3 kulor & mjukglass över med topping, men det fanns ingen ledig båtplats att lägga till vid så vi åkte hem istället och köpte en isglass:P
När vi kommit tillbaka till stugan gick vi till fotbolls planen för att spela en fotbollsmatch:) Pappa & Mahad mot Elias, benjamin, Maria & mej vi vann med 6-4 woohoo :P jag gjorde faktiskt 5 mål:) grymt va?haha ;P
Efter matchen så hoppade vi från bergen ner i det svalkande vattnet:) och det var manet fritt:)
Sen åt vi grillat och efter ett tag efter vi ätit gick vi tillbaka till hopp berget och bada till ungefär klockan tio:P
Det är i princip det jag gjort idag här kommer bilder från båt turen:)








håret är konstigt men det blir det när man åker snabbt:P

vet ni jag har namnsdag idag :D
nu ska jag kolla in facebook:)
kramar & pussar<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?