Är i grundsund :)

2010-07-20, 17:00:49 / Kategori: Vanligt snack :)

hejhej!
just nu sitter jag inne och kolla på bloggar ;P har inte så mycket att göra för vädret är inte det bästa för tillfället. Men jag har faktiskt endå badat på förmiddan idag:) det var kallt i början men sen jätte skönt :D
Det är så himla skönt vatten här, lite salt men det märks kanppt:P
Imorron ska vi ut med båten om vädret är bra:) det är så himla skönt att sitta längst fram på båten när det går fort ;D
Har inga ny färska bilder just nu men jag lovar det kommer:) Och bloggen kommer bombas med bilder när Emelie kommer:D saknar dej<333 men vi ses snart:D
Nu ska jag hitta på något med mina kusiner Elias & Benjamin;P
ha det bra!<3


vänner<3  




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?